UMNO Selangor Akan Saman Fitnah Setiausaha Agung Pas RM10 Juta


بسم الله الر حمن الر حيم


SHAH ALAM, 22 Ogos – UMNO Selangor akan memulakan proses saman fitnah RM10 juta terhadap Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali yang menuduh parti itu mendalangi pemeriksaan  Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) di Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) pada 3 Ogos  lepas.
Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Mohd Zin Mohamed berkata tindakan itu diambil selepas Mustafa enggan memohon maaf secara terbuka seperti yang diminta UMNO Selangor dalam kenyataan yang dikeluarkan 16 Ogos lepas. berita selanjutnya

Alahai sikit jer tuh ...RM10 Juta , Kenapa tak Saman RM100 Juta ..Sempena Ramadhan yang berkah ini , alangkah indah memupuk perpaduan Umat Muslim dalam apajua perkara yang berbangkit . Seharusnya usaha kearah itu dipergiatkan dikalangan pendemonasi politik Muslim dan Muslimat . Apapun tindakan Pemuda Selangor sebaiknya diperhalusi dengan keterampilan dan akal budi yang luhur . Kelembutan itu adalah lebeh memuliakan persekitarannya . Muga kedua pihak akan sadar akan maslahat disebalik rencam yang hadir dibulan Ramadhan ini . Selamat menyambut 1 Syawal 1432H utk semua Umat Muslim di Malaysia .

Comments

Popular posts from this blog

Penggemar seni suara merbuk /perkutut Thailand/Siam

JUSTLY SHARING

ASAS BERTIKTOK