Friday, January 27, 2012

Pelacuran terus digempur tapi gagal digusur

بسم الله الر حمن الر حيم


senang serbu dan tangkap , tapi orang lain terkujat kujat// tuding jari kanan kiri // DPP belum tentu setuju .Majistret tetap menunggu ...pendakwa tak akan keliru ...pembela dan sediakan peluru //Jesteru mereka golongan bijaksana // Persoalannya adakah penguatkuasa juga tergolong dalam orang yang bijaksana ??
PULAU PINANG 25 Jan. 2012  – Sekumpulan gadis pelayan pelanggan (GRO) ditemui dalam keadaan separuh bogel ketika serbuan oleh sepasukan polis di sebuah hotel bajet di Lebuh Light di sini, semalam.
Dalam serbuan kira-kira pukul 4 petang itu, kesemua mereka yang terdiri daripada dua rakyat tempatan dan lima warga Indonesia tidak sempat melarikan diri berikutan pintu utama hotel telah dikepung oleh polis.
Ketika itu, mereka sedang asyik melayan pelanggan masing-masing di bilik.
Difahamkan, mereka mengenakan caj RM50 untuk perkhidmatan seks dan RM10 lagi untuk ‘aksi tambahan’.
Timbalan Ketua Polis Daerah Timur Laut, Supritendan Ahmad Bakhtiar Kassim berkata, wanita yang ditahan berusia dalam lingkungan 20-an hingga 30-an.
Menurutnya, empat pelanggan termasuk seorang penjaga hotel turut ditahan bagi membantu siasatan.
“Hasil pemeriksaan di setiap bilik hotel ditemui puluhan kondom yang sudah dipakai, cecair pelincir serta tisu,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Katanya, operasi dilakukan Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut berikutan pemiliknya masih berdegil menjalankan kegiatan tidak bermoral walaupun sudah beberapa kali diserbu.
Kesemua wanita yang ditahan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah untuk siasatan lanjut mengikut Seksyen 372B Kanun Keseksaan.
Penjaga hotel itu pula disiasat di bawah Seksyen 372A Kanun Keseksaan kerana menyalahgunakan wanita bagi tujuan pelacuran.
//....Dalam media massa boleh dikatakan saban hari ada saja serbuan dan tangkapan isu pelacuran dan malang sekali pemberitaan tentang tertuduh dibawa kemuka pengadil jarang sekali kedengaran . Kemungkinan wartawan tidak mampu utk meneruskan jejak mereka atau sengaja membiarkan perilaku mereka tunduk pada editor ?? Natijahnya terjahan dan penguasaan sumber pelacuran ini terus merebak dan membiak . Malah dari sinilah wujudnya percambahan pemikiran yang serakah yang merusakan sosio budaya masyarakat dan persekitarannya//. Sampai bila agaknya negara ini mampu dibersihkan ??





Kekebalan pengusaha terus segar dan berakar // Mengheret mereka yang terlibat kemuka pengadilan adalah jalan yang terbaik untuk membersihkan persekitaran negara ini dari terus dipenuhi dengan jajaran pelacuran yang bersepah dimerata tempat tanpa mengira tempat . Setakat pencegahan dan kegagalan penguatkuasa memandatorikan usaha kearah keadilan sejagat , pastinya sosio budaya masyarakat Malaysia ini terus terjerumus kelembah hina .Apalagi ditambah dengan pengedaran dadah yang semakin gah dan menjadi barah dalam masyarakat negara ini . Mungkinkah langkah langkah yang diambil pihak berkuasa itu mencapai sasarannya .Jika benar kenapa ianya masih terus menjadi lumrah dan makin terserlah ?

Monday, January 23, 2012

Lelaki melayu mengaku keturunan Raja Jawa dikatakan memiliki harta RM20 trillion//

بسم الله الر حمن الر حيم

gambar lelaki melayu yg dikata memiliki harta RM20 trillion sepertimana hebahan akhbar tempatan.

Kamal Ashnawi/umur 42 th berasal dari Perak = mendakwa, beliau mendakwa dari keturunan diraja dari Jawa, Indonesia dengan namanya Raden Mas Prabhu Gusti Agung Ki Asmoro Wijoyo dan dijangka ditabal menjadi Maharaja Indonesia dalam beberapa tahun lagi. Aset yang dimilki dikatakan mencecah RM20 trillion ?
Opo ono wong Jowo seng percoyo ? //.
Feedback// rakan fesbook
Mim Ismail // Ànak Jowo Perak cap tahniah.....
Wadi Roni // opo temenan yo doc //
Mim Ismail //Alumni Alam Shah ASAS.....juga ucap syabas....
Wadi Roni //digeret kon nyonggo ajmal doc /
Mim Ismail //Perak nangdi yo....? Teluk Intan ke?
Wadi Roni// jare wong Tg Malim //Pengarah Sierra Petroleum
Jamilah Ihsan //orak percoyo..endi eneng wong jowo arek ngaku sogeh....
Joe Klentosh //Selain perkataan jowo...koyone orak eneng sangkut maut...opo menneh retone...
ZNizam Mahfuz //ndaraku mau wis reti background kabeh lek ngucapke tahniah
Jamilah Ihsan //wong jowo angger akeh anak a..ye percoyo...
ZNizam Mahfuz //aku reti bocah kamal kuwi...memang sugih, sierra petrolium, sierra netfield, petroleum smart complex enek yan (ora dhadhi)..partner ney, sidelick enek sing aku kenal..omong jowo? TELEYK LENCONG!!Ra pernah, ra gothak opo neh arep krama.. . Gek de'e iki koncone bojone ponak'anku. kok maharaja ki piye? kang Joe Klentosh kito iki dadi kaum marhaen ae wis Alhamdulillah..tapi yho mboh Wallahualam..
Joe Klentosh //Setuju pak lurah....
Hanifa Mokhtar //Ngene wae....nek dee kui arep melu sedhulor..opo dhi kiro sugeh kere ne.... nek dee wong jowo.. yo dhi jak melu...jujor orak jujor re wong..ojo dhi ceritak ke nang kene...pasa le..kito iki hurong kenal "secara personal"..No discimination...
Kita evaluate when we meet him..nek dee sudhi melok kiito...
Orak ngono Pak Lurah...Joe...?
.Hanifa Mokhtar //Mengko pulak..dee kui koyo Joe pulak..a very humble person..tabek spreng Joe..
Pak Lurah opo kurang nge....
sak umpana ne yo...
Pencinta Warisan //semua ini x mustahil didoakan tercapai
Joe Klentosh //Setuju bro Han...kito arep dhuluran...lek apik yo ti gawe dhulor...
Ashhadi Alias //eneng sirah keluargane tekan jamane Anjasmoro ke?? ..
ZNizam Mahfuz //Kok Bro Han? unine koyo cino.aku sokong kang nipa..critane wong tuwek nek wong kraton keturunan mataram/majapait werno getih biru..met him in person pernah years ago tapi ora kenal banget gek ora omong jowo atau borak karo de'e..darkside? mmm hehehe me2..
Joe Klentosh //Getihe biru pun lek ngomong metu cangkem..podo karo kito wae...
Ashhadi Alias //geteh tetap abang.. ndi eneng geteh biruu..
Joe Klentosh //Mboh..pak lurah wes pernah delok menowo..
ZNizam Mahfuz //Critane wong tuwek..jal di toreh sitik..hihihi
Mim Ismail //Nek sugeh pangkal jenenge yo "Su".....
Embah Buyut //Kamal Ashnawi/umur 42 th berasal dari Perak ...nek jatah'a temenan emange unggol jowo sak antero nusantara...
Mim Ismail //Sukamal......
ZNizam Mahfuz //koyo sugeng jabri
Wadi Roni //menuso duite okeh , gek wani ndongol nang koran kui opo yo wonge edan yo ? Opo pemberitane seng edan ? Opo wong Jowo seng podo menthelik nang dalan ? Iki dudu pasal sogeh utowo orak sugeh , bocah iki ngaku nang koran bakale dadi maharaja Indonesia ? Seng moco yo iso gendeng bareng //
Wadi Roni// kulo mung iso dadi pak pacak nang dalan waei wes syukur//
Wadi Roni //Iki dudu guyonan nang dalan utowo nang reban ayam...nek berito iku wes metu nang koran ..gek ngaku koyo ngono kui ..opo wong jowo mung iso podo nderenges lan peringisan ? Nyapo kok podo orak mikirno seng pener , nek memenge pener ?
Sitijunainah //Ina geteh biru ???kui alien barangkali...udhuk uwong...eneng wong geteh biru ke??....geteh putih eneng lah tapi jeneng nge sel darah putih...di iris kulit pun metune geteh uabang...rak putih pun..iki plak geteh biru....
ZNizam Mahfuz //hehehe.. Ina...
Joe Klentosh //Mboh kang...isek penak mikirne seng penak...orak mumetke sirah..
ZNizam Mahfuz //Kulo yho nggeh samimawon kang roni..iso ambergkan petok dulor2 yho Alhamdulillah
ZNizam Mahfuz// Ra payah pikirne..men sing nduwe awak mikir dewe..koran kor arep crito sensasi men payu..
Wadi Roni //nek durung ninggal yo panggah iseh ambekan ..kerene menuso yo nek wes nyawane nang tenggorakan. Nek temen njowoni lan orak ngeregeli yo panggah metuki sopo baei . Acarane koran yo memange golek jatahe adolane . Nek awake dewe memang orak sugeh lan orak jugak kere ,yo orak salah nek melu melu ndonga'ake wong liane seng wes pandei ngoleki dalane kantek iso ngadek dewe lan iso ngelestariake sak kabehane tonggone //. Ibadahe urep iku didelehne nang sak kabehan wajan , mung orak digagang kepanasan//
Wadi Roni //sirahe menuso rak bakalan mumet nek ibadahe orak tola tole melu gawan akidahe dewe dewe//.
Sukiman Sarmani //mudahmudahan iki cerito pener! aku wes pernah ketemu wong jenis kuwi duite trilllion2 neng bank USA, keturunan rojo perak arek melabur projek deep sea port neng Bachok. akhir ceritone ..... ngapusi.
Wadi Roni// iku jare taun 2005 ono seng ngalang ngalangi ...wingi tanggal 21/1/2012 metu neh nang utusan malaysia ngecungi neh//. sirahku rak mumet ..seng mumet wartawan nowone hehe//
Sukiman Sarmani //mengko ceritone duite ora iso di gowo balik pasal peraturan Malaysia. deie nemoni funder Malaysia kon melabur projek 20B lepas sains NDC jalok 2 juta commission. Wong yo podho moh. sopo seng gelem. Ono siji meneh jarene sangkeng koyo ne arek tuku UKM RM3B wasiat arwah TAR. aku yo meringis wae.....
Kamarul Bahrin Kasiran //aku gelem melabur 2 juta.......rupiah. (ambek mesem)
Ashhadi Alias //wis podo wae karo cerito anak jutawan Nigeria..kuwi... huhu..
Bocah Jawe// aku. kok entok email seko wong seng ngaku anak eh muamar ghadafi arek gowo metu duit jutaan US..macem2 saiki..
Joe Klentosh //Kok orak jikuk iktibar kisah jutawan lempoh seng dermo juta juta biyen..wes moso bodowo...
Ashhadi Alias //aku wis pirang2 kali dadi pemenang jutawan loteri UK, loteri Ireland, loteri Sepanyol.. hehe... tapi isek kerja makan gaji wae..
Roslen Abdullah //‎20 trilion???... ojo lali zakatee... seng aku muskil corone nek oleh reto..... Duwe 20trilion yo biso wae urip koyo rojo...
Seni Pelita //sak benere iki wong seng wes kecewoooo .. projek ora mbejaji ... arek projek baru ora intok.. iki nilai gor nilai projek thok ... dae ora intok pun projek iki ..
Seni Pelita//Nak projeke kabeh mbejaji .. iyo Alhamdulillah
Wadi Roni //Bank negoro kok ndak nguberi bocah iki ? seng nguberi kok wartawane thok ...media perdana pulak kui ? jare nduweni sykt. minyak .Masalahe iku yo opo kudu ngenteni eneng wong seng kepergok baru ngaluwah rak karuan ...kerajaane edan , seng ngaei kuat kuoso undang undang yo podo edan ...Opo neh nek wong jowo pulak seng dadi sasaran gemblong nang dalanan. Iku maruahe wong jowo seng nongkrong nang Malaysia ..Kudu eleng elengo wayahe ganyang malaysia ...sedane Umno ngoleki seng Bumiputera ?? Yo terserah mareng gusti Allah. Memange wong Jowo iki kabeh podo udo blejet //
Wadi Roni// hehe iki dudu politik lo ..seng wani maju seng arep melu ojo keburu buru ..mengko ngono seng ngelurui seko mburi ...hehe ..Pak Lurahe ojo mbok sapu ?
Sam Uda //kulo walau agek meriang arek nyapok jugak la.. topik ke kpk nggayak temen...
kok tenanam temen sugeh he wong kuwi. sugeh kok di omong2ke uwong.. opo tujuanne?
kulo iki sugeh anak cukup la , seng penting sugeh iman , sugeh konco , sugeh budi bahasa .. harta orak di gowo mati , nek orak iso ngurus ke dadi masalah mangan awak e dewe ...
Wadi Roni //Sam Uda ///iki mung ceritane menungso nang dunio ..nek temen yo alhamdulillah , nek orak yo ngapuro aei seng okeh okeh ..jare kepiea iki dunione hehe
Nor Izan //edthyan tenan..suggeh .
Ashari Alias// Sori yo dulur2 kabeh .... dee kui koncoku (ngaku adikku) biyen ....
Damar Wulan// Kajine, tenan ke getihe biru
Wadi Roni// Damar Wulan// mbiene getihku yo biru lo , mung saiki wes kecampor gincu hehe//
Ashari Alias //getih biru kui perumpamaan wae .... endhi eneng wong getih biru?
Ashari Alias //Tapi Li Damar Wulan ... kamal kui bojone biyen londho (wes ninggal)...
Damar Wulan //pendapatan mu piye kajine, karang wes ngaku adikmu yo mestine rapet karo kowe. maksudku kuwi wong2 seng ora bodo kenal dee kuwi contoh e koyo aku penak e omong
Selendang Merah //mbohlah tenanpo orak bocah kuie...
Sam Uda //Nek pokok, yo enek seng getih he kuning , putih, abang, tapi nek menuso bener, yo getih he abang. Para nabi seng ma'som pun getih he abang kok.. iki nek ngaku getih he biru, koyo ne kok orak masuk akal :-)
Ashari Alias //memang rapet ket cilik Li.... penak e crito ... rungokke keneng ...percoyo nko disek...
Damar Wulan //kuwilah jawapan seng aku arep kerungu sak tenane
Atai Komeng //sori jugak dulor aku pernah petuk 2006..ra reti adik angkatmu kang kaji..tapi podo koyo omongmu, kerungu kenek pecoyo sok taun ngarep pon rong tentu..deal smartcomplex security system karo partneney x-bossku neng sierra netfield s/b, ugomo? Hehehe
Sahrin Mohamad Sanusi //Melas.., sugeh tapi mendhem...
Hihihi
Hasani Basri// Janjane wong Melayu lan Jowa nang Malaysia iki bakal akeh seng podo jutawan, billioner malah trilliener... Mengko nek aku wes dhadi jutawan kan akeh seng podo ngaku sedulur.... Doa ea yo...
Ashari Alias //Asale kg ketoyong .... opo eneng jowo nang kono? kayane minang ngunu....
Adeen Misman //Kpg KETOyOng??? Nyang ndhi kuwi ngoney??
Ashari Alias //Tg Malim ...Deen
Adeen Misman //Cedek karo kalumpang ke JIE??
Ashari Alias// iyo area kono ... wong kampar lek orak minang.... tp uthuk jowo
Roslen Abdullah //ojo njejekiii uwong melabur karo dekne wesla... okek wong nawani dadi sugeh melu melabur karo dekne..
Roslen Abdullah //wong seng ora ngakal getihee biru...
Abu Lina// ‎20 trilion kuwi pirang lori yo..hehe
Roslen Abdullah// jowo neko... aku pun pernah manggon nang kg ketoyong tg malim..
Wadi Roni //Salam , sedulor //. Kes koyo ngene nek temen ono seng faham utowo kenal karo KAMAL ASHNAWI lan weroh opo kerjane seng digaei , semesti ngomong seng telus , opo sak tenane seng dikerjani bocah iku , opo tenan nduwe sykt ..minyak utowo sykt liane seng iso ndadi’ake sugeh ...hehe // Nek mung nyelineh ngenen ngiwo yo dulor liane orak weroh khabarane seng pener . Masalah kesugehan iku wes dijatahe Gusti Allah . Kito yakin kambek kada kadar Allah//. MUNG bocah iki kok ngaku ROJO JOWO ? Sopo seng weroh ceritane diceritakne terus terang waei la//KESUWUN.
P/s: Adalah amat melucukan bahan cerita sedemikian terpampang didada akhbar tempatan dan jika ada kebenarannya , kenapa pihak berkuasa tidak menyelidiki perkara yang sebenar ? Inilah persoalan yang perlu diambil perhatian sebelum sesuatu perkara yang berakibat dari pengakuan lelaki itu boleh mengeruhkan suasana dan persekitaran masyarakat antara dua negara iaitu Malaysia dan Indonesia.
Saya sebagai keturunan Jawa Malaysia juga terkejut dengan pendedahan lelaki ini dan pemilikan harta yang dikatakan dimilikinya . Apapun yang telah dihebahkan dalam media massa ini tentunya menggamit rasa ingin mengetahui kedudukan yang sebenarnya dan pihak pihak berkuasa , terutama nya Bank Negara perlu tampil menjelaskan kedudukan yang sebenar .

Kekalkan Dominasi Pemerintahan Islam Malaysia

(Ikhtibar dan Ikhtiar) Dominasi pemerintahan Islam wajib dikekalkan di Malaysia. UMNO@Barisan Nasional. Selagi kepemimpinan UMNO yg mendo...