Osama Laden terbunuh , Islam terus dicemuh dan Si Kafir Makin Angkuh

بسم الله الر حمن الر حيم

US president Barack Obama said bin Laden, the most-wanted fugitive on the US list, has been killed on Sunday in a US operation in the Pakistani city of Abbottabad, about 150km north of Islamabad.

"Tonight, I can report to the people of the United States and the world, the United States had carried an operation that has killed Osama Bin Laden, a terrorist responsible for killing thousands of innocent people," Obama said in a statement.

"Today, at my direction, the United States carried out that operation... they killed Osama bin Laden and took custody of his body.

"The death of bin Laden marks the most significant achievement to date against al-Qaeda.

"We must also reaffirm that United states is not and will never be at war against Islam. Bin Laden was not a Muslim leader, in fact, he slaughtered many Muslims," Obama said.

According to New York Times, bin Laden's body was taken to Afghanistan and later buried at sea.berita lanjut

2011/05/02
AYER KEROH: MCA tidak membantah jika PAS mahu menyertai Barisan Nasional (BN) dengan syarat parti itu perlu bersedia mengetepikan dasar menubuhkan negara Islam.

Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek, berkata pendirian MCA yang menolak penubuhan negara Islam adalah jelas dan diketahui parti komponen Barisan Nasional (BN) khususnya UMNO.berita lanjut
 


2011/05/02
Tian Chua patut faham masjid urusan JAWI: Mufti Perlis

KUALA LUMPUR: Masyarakat bukan Islam terutama ahli politik diingatkan tidak mencampuri urusan agama Islam dengan menimbulkan perkara yang boleh menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini.

Mufti Perlis, Dr Juanda Jaya, berkata soal agama Islam dan juga masjid terletak di bawah kuasa Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong serta jabatan agama Islam negeri. Katanya, Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua perlu faham sensitiviti umat Islam dan tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan sewenang-wenangnya demi kepentingan politik. “Tian Chua patut faham, masjid urusan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI - bagi Kuala Lumpur) dan Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong serta jangan sentuh sensitiviti umat Islam,” katanya di sini, semalam.

Semalam satu laman portal berita milik PKR melaporkan Tian Chua yang juga Ahli Parlimen Batu mendakwa walaupun bukan Islam, beliau tahu sumpah laknat yang dilafazkan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah di Masjid Amru Al-As Bandar Baru Sentul, Jumaat lalu adalah salah.
Kelompok pembangkang yang memang jelas tak menghormati perlembagaan Persekutuan dan terus memecahbelahkan perpaduan kaum di negara ini demi kepentingan kuasa dan ideologi yang tersembunyi iaitu memusnahkan peradaban Islam mesti dihentikan dengan apa cara sekalipun . Pemerintah mesti tegak dan berani tampil menegakkan kemurniaan Islam dari terus dijadikan bahan cemuhan dan diperkecilkan.

JANGAN GADAIKAN AGAMA ISLAM DENGAN KEKUASAAN
Pemerintah mesti mengambil ikhtibar situasi politik dunia masa kini dan perlu melaksanakan dasar dan strategi dengan keberanian untuk menegakan Islam sebagai dasar perjuangan . Ini mesti dijelaskan dengan ketekalan jiwa sebagai orang Islam bahawa orang bukan Islam bebas hidup dengan aman tanpa gangguan dinegara ini , Jesteru mereka mesti dibungkamkan agar tidak terus lantang mempertikaikan Agama Islam yang jelas dijadikan agama Persekutuan .
Kepemimpinan Melayu Islam yang memegang tampuk kerajaan , jelas lembik dan kelu untuk maju dengan megah menyatakan pendirian bahawa Islam itu bukan menekan kehidupan dan persekitaran hidup manusia . Sikafir kini makin berani memutarbelitkan kata dan menafikan keujudan dasar Islam negara ini , tetapi pemimpin politik (BN) Melayu tidak berani membungkam mulut si kafir yang terang terang merendahkan kemurniaan Islam . Dengan kecelaruan hidup Melayu Islam dinegara ini yang berpecahbelah , dengan Pas serta PKR yang gah menempelak dasar pemerintah , pemimpin Melayu yang berkuasa mesti tegas dan teguh memegang Akidah dan kenyakinan menjelaskan bahawa landasan dan tuntutan Islam diterap dan dilaksanakan . Segeralah rubah dasar dan strategi pemerintah , lebarluaskan aktiviti dan pembangunan sosio budaya Islam diseluruh negara bagi mengimbangi kebangkitan si kafir dan si Melayu yang munafik dari terus mencemuh kemurniaan Islam .

TEGAKAN KEBENARAN ISLAM
Jika US (NATO) tidak segan silu membunuh pemimpin dan pemerintah Islam dan PBB gagal menanganinya , Pemimpin Melayu Islam Malaysia mesti menjadikannya Iktibar agar berani tegak mempertahankan keunggulan Islam dari terus dikucar kacirkan , dinegaranya sendiri .
Beribu ribu jiwa orang Islam dan pemimpin Islam terang terang telah dibunuh atau terbunuh diserata dunia kini , akibat keegoan si kafir itu jelas sekali martabat kepemimpinan Islam telah goyah dan dipinggirkan , perlu dijadikan kekuatan kepemimpinan Melayu Islam dinegara ini tanpa ragu menekankan kekuatan mereka dalam memurnikan agama Islam sebagai agama Persekutuan . Jangan biarkan si kafir dalam negara ini terus biadab dan mencampuri urusan dalaman hal ehwal Islam , yang akhirnya menidakan kedaulatan Islam tegak di negara ini .
Apakah Ketuanan Melayu sudah hilang jatidiri dan tidak mampu memayungi agama Islam dinegara ini ?
Sampai bila oarang Melayu Islam ini berani bangkit memurnikan agamanya sendiri ?
Kenapa pemimpin Melayu Islam malu menegaskan kekuasaan Melayu ini adalah untuk menegakan kekuasaan Allah di bumi Malaysia ini ?

KEKUASAAN MELAYU ISLAM DI MALAYSIA INI ADALAH KADA DAN KADAR ALLAH , MESTI DITEGASKAN DENGAN JELAS . MENEGAKAN KEBENARAN TANPA KETAKUTAN AKAN SIKAFIR YANG JELAS MENGHINA AGAMA ALLAH !! BANGKIT LAH SEMUA ORANG ISLAM , TEGASKAN KEPADA SIKAFIR ITU BAHAWA ISLAM ADALAH AGAMA ALLAH . ISLAM TEGAK DIMALAYSIA INI ADALAH KETENTUAN ALLAH DAN PERLU DIJAGA DENGAN KUDRAT HINGGA AKHIR ZAMAN !!

Comments

Popular posts from this blog

JUSTLY SHARING

Penggemar seni suara merbuk /perkutut Thailand/Siam

ASAS BERTIKTOK