Cina DAP tunjuk Taring.

Majoriti kaum Cina yang mendokong Parti DAP memang kalangan mereka yang membenci kuasa politik Melayu.

Pemimpin Melayu yg bersekutu dgn parti DAP memang kalangan pemimpin Melayu keparat dan sesat pengkhianat kepada perjuangan bangsa Melayu membina kegemilangan hidup orang2 Melayu di Malaysia.

Kuasa dan lerluasan agenda Cina  DAP yang mereka dapat dalam hiraki urustadbir kerajaan ph di negara ini nyata dijalari  melalui sistem demokrasi politik kotor yang memang jelas mengkeldaikan kepemimpinan Melayu yg rakus dan gila kuasa menjauhi stigma dan arus perkembangan ajaran Islam sebagai Agama Persekutuan.

Bangsa Melayu Islam kini terus ditekan dengan pelbagai dasar kerajaan yang jijik dan memualkan akibat pimpinan politik  Melayu sudah hilang suara majoriti dan disumbat mulut mereka dengan ehwal keduniaan dan mengakibatkan kesedaran mereka terus pudar dan kekal dlm kesesatan tidak mempedulikan lelah rakyat yang majoritinya melayu Islam.

Daripada ehwal penguasaan ekonomi , politik dll , melayu kini hilang suara dan cengkaman serta terus dimalukan dalam pelbagai cara bila kaum cina kafir DAP kini sudah jadi sebahagian Watak dalam Kerajaan PH.

Nyata dan jelas PM7 Tun Mahathir tidak punya jatidiri dan prinsip hidup beragama untuk membela kebajikan majoriti umat Melayu Islam, malahan terus ghairah dan lupa diri dikeldaikan pemimpin2 politik cina DAP yang bertindak sebagai talam dua muka dalam agenda untuk memusnah struktur penguasaan ekonomi dlm aset2 Kerajaan dll ehwal terkait sistem pendidikan dan  kemasyarakatan.

Hutang Negara semakin bertambah dari RM686 bilion diera DS Najib Razak dan kini mencecah RM800 bilion dlm tempih setahun Jerajaan PH ambil alih kerajaan.

Harga barangan keperluan rakyat makin naik biarpun GST yg dikatakan sbg penyebab kenaikan barangan dimansuhkan dan diganti SST tetapi harga barangan domestik makin meningkat dan membebankan rakyat.

Malahan pelbagai cukai baru diujudkan yang mana makin menjadi beban kos sara hidup rakyat negara ini.

Kehebatan kepemimpinan Mahathir sudah diracuni polafikir pimpinan cina DAP secara halus dan tidak menghiraukan kebajikan majoriti rakyat dan yang ditatangi hanya kroni dari golongan korporat Cina yang memang sudah menguasai semua ehwal ekonomi Malaysia.

Demi menjaga kepentingan ekonomi dan kuasa sususakat nya dan anak beranak  Mahathir rela terus diperkudakan untuk kekal membelakangkan kepentingan Umat Islam yang memang rakyat majoriti di Malaysia.

Umat Melayu Islam sewajarnya ambil ikhtibar dan terus giat menyatupadukan suara mengkambuskan pemikiran jahat puak2 cina DAP untuk terus menguasai dasar dan agenda palsu kesamarataan rakyat yang tidak selaras dengan perlembagaan Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

Penggemar seni suara merbuk /perkutut Thailand/Siam

JUSTLY SHARING

ASAS BERTIKTOK