LAMBANG SYAITAN !! SUATU KEBETULAN ATAU KENYAKINAN ?

بسم الله الر حمن الر حيم

Adakah lambang syaitan ini suatu kebetulan atau kenyakinan segolongan orang yang mendewakan keagungan perilaku syaitan yang sebenar didalam entiti kemasyarakatan ?

Persoalan ini nampak saja lumrah tetapi ianya memungkinkan kemusnahan dan keganasan yang berterusan diseluruh dunia kerana tanpa disedari metodologi yang dirincikan telah menggugat kebanyakan orang dan malah menjadi semakin serius jika dilihat dari sudut pengembangan budaya dan anutan yang telah memesongkan peradaban dan sejarah kemanusiaan sejagat .

Gusarkah anda melihat kerenah mereka atau mungkin hanya mampu melihat dengan keterujaan minda tanpa mahu mencari jalan penyelesaiannya . Apapun inilah wajah wajah yang gah mendabik dada  menaungi keamanan dunia tetapi serakah menjejaki kemusnahan ideologinya sendiri .


How did this hand signal, which is historically a vulgar sign in Italy, get to be so mainstream that even the Pope uses it?

















Banyak lagi pemimpin dunia yang terlibat dengan bangga mereka menunjukkan lambang syaitan dan tentunya ianya menjadi persoalan , adakah mereka mempunyai pemikiran dan menerapkan ideologi zoinis ini dan seterusnya memutarbelikan minda masyarakat , sedangkan mereka gagah mengepalai kebejatan dan melebarluaskan kemusnahan dunia .


                                                       ZIONISM STINKS THE DEVIL SIGN

A Collection of Essays on Zionist Issues Focusing on Israeli culpability for the 9-11 attacks and Zionism's global reach, along with the occasional, unrelated topic

Zionism rejects the Creator, His Revelation and reward and punishment. Among its fruits are the persecution of the Palestinian people and the spiritual and physical endangering of the Jewish people. It encourages treasonous, dual loyalty among unsuspecting Jews throughout the world. At its root Zionism sees reality as barren and desacralized. It is the antithesis of Torah Judaism.

WHOOOOPSSSSSSSSSSSSSS...TENTUNYA KAT SARAWAK TIADA UJUD BUDAYA INI !!!

Satu gelombang besar politik kemungkinan akan berlaku dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak yang ke 10 berpandukan kepelbagaian terkaman minda yang menggusur dan membentur pemikiran rakyat Sarawak yang mempunyai pelbagai suku kaum .  Kerajaan  Barisan Nasional kemungkinan memerlukan  titik perubahan besar dalam merincikan metodologi pembangunan dalam alaf baru di negeri Sarawak jika tidak mahu kehilangan kuasa memerintah dengan majoriti kemenangan menguasai DUN dalam Pilihan raya kali ini .
Kemunculan ribuan blog yang menidakkan kemampuan BN , sudah tentu merupakan tanda ukur yang perlu ditangani dan bukan diperlekehkan . Memandangkan keterbukaan minda rakyat yang digusur dan dibentur pelbagai persepsi ketidakmampuan pemimpin memberikan pelayanan yang mampu  meningkatkan taraf kehidupan mereka , dengan asakan kekerapan dan kesukaan pemimpin meladeni kepentingan persekitaran kekeluargaan dan rakan rakan , ianya menambahkan kenyakinan rakyat  bahwa  wajah pembangunan Sarawak  akan tetap terlaksana tanpa kekuasaan BN memonopoli kerusi DUN Sarawak . Jika ini diterjemahkan melalui proses pengundian , kemungkinan besar BN akan kehilangan sokongan  dan  ianya adalah suatu  kejutan yang tak diduga .
Post Mortem dan kajian akan tetap hanyut dengan  keegoan manusia dalam menilai situasi sebenar persekitaranya .  Jesteru weblog/blog mampu menerjemahkan  semua yang tersirat dengan kebebasan saran dan keberanian  dalam menterjemahkan metodologi keruntuhan sokongan majoriti BN yang pasti akan terjejas  kerana kealpaan dan keegoan yang ditonjolkan kepemimpinan sedia ada . Oleh itu usah diperjudikan minda dengan mengukur riak muka memalingkan  kemaraan pembangkang menguasai persekitaranya .
KEPEMIMPINAN USAH TERUJA DENGAN SOKONGAN MEREKA , JIKA ANDA MAMPU SENYUM TAPI MEREKA MASIH MAMPU KETAWA  DAN TAK AKAN PERNAH KECEWA UNTUK MENDOKONG TUJAHAN YANG DISEMBUNYIKAN SEBAGAI SENJATA MEROBOHKAN BENTENG DAN TARAF HIDUP YANG KINI MUNGKIN AKAN MENJADI KENYATAAN . JESTERU ANDA HARUS GERUN DENGAN BAYANGAN YANG TAK KELIHATAN  !!!!
SELAMAT MENGUNDI ...DEMOKRASI USAH DICABULI .

Comments

Popular posts from this blog

Penggemar seni suara merbuk /perkutut Thailand/Siam

JUSTLY SHARING

ASAS BERTIKTOK